x


x
x

Bursa'da otluk alanda çıkan yangın paniğe neden oldu!


Bursa'da otluk alanda çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin zamanında müdahalesiyle büyümeden söndürüldü.

ÖZLEM YOĞURTÇUOĞLU

ÖZLEM YOĞURTÇUOĞLU

EDİTÖR

24.06.2026 - 09:12

YAYINLANMA

24.06.2026 - 09:12

GÜNCELLEME
Bursa'da otluk alanda çıkan yangın paniğe neden oldu!

Yangın, merkez Osmangazi ilçesi Yunuseli Mahallesi Neşet Ertaş Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, otluk alanda henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Alevleri fark eden vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi.

Kısa sürede olay yerine ulaşan ekipler, yangına müdahale ederek alevlerin çevreye sıçramasını önledi. Kontrol altına alınan yangın, büyümeden söndürülürken bölgede soğutma çalışması yapıldı.

Yangının çıkış sebebiyle ilgili inceleme başlatıldı.

BİR CEVAP YAZ

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar (0 Yorum)
Yorum Sıralaması:

Benzer Haberler




next
Ekonomi Spor Magazin Bursa Kültür-Sanat Sağlık Gündem Bilim - Teknoloji Siyaset
Anasayfa Kategoriler #
ÜYE VE KÖŞE YAZARI GİRİŞİ
GİRİŞ BAŞARILI YÖNLENDİRİLİYOR
GİRİŞ BAŞARISIZ !