x


x
x

Elini makineye kaptıran işçinin parmağı koptu


Bursa'nın İnegöl ilçesinde elini makineye kaptıran işçinin parmağı koptu.

ÖZLEM YOĞURTÇUOĞLU

ÖZLEM YOĞURTÇUOĞLU

EDİTÖR

25.06.2026 - 14:11

YAYINLANMA

25.06.2026 - 14:11

GÜNCELLEME
Elini makineye kaptıran işçinin parmağı koptu

Olay, saat 09.00 sıralarında İnegöl Mobilya İhtisas Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir mobilya fabrikasında yaşandı. Edinilen bilgilere göre, işçi Ertan A. (38), ahşap kesim çalışması yaptığı sırada sol elini freze kesim makinesine kaptırdı.

Kazada işçinin sol baş parmağı koparken, diğer dört parmağında da ciddi yaralanmalar meydana geldi. Fabrikadaki çalışma arkadaşlarının yardımıyla ilk müdahalesi yapılan yaralı, daha sonra özel araçla Bursa'daki özel bir hastaneye sevk edildi.
Tedavi altına alınan işçinin sağlık durumunun yakından takip edildiği öğrenildi.

İnegöl İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, iş kazasıyla ilgili inceleme başlattı.

BİR CEVAP YAZ

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar (0 Yorum)
Yorum Sıralaması:

Benzer Haberler




next
Ekonomi Spor Magazin Bursa Kültür-Sanat Sağlık Gündem Bilim - Teknoloji Siyaset
Anasayfa Kategoriler #
ÜYE VE KÖŞE YAZARI GİRİŞİ
GİRİŞ BAŞARILI YÖNLENDİRİLİYOR
GİRİŞ BAŞARISIZ !