x


x
x

Başkan Usta "Bayramlar, paylaşmak ve yardımlaşmaktır"


İznik Belediye Başkanı Kağan Mehmet Usta, "Sevgi, saygı ve hoşgörü atmosferinin yoğun olarak yaşandığı Kurban Bayramı’nı bu yıl daha da coşkuyla ihya etmeli" diye konuştu.

ÖZLEM YOĞURTÇUOĞLU

ÖZLEM YOĞURTÇUOĞLU

EDİTÖR

26.05.2026 - 14:49

YAYINLANMA

26.05.2026 - 14:49

GÜNCELLEME
Başkan Usta "Bayramlar, paylaşmak ve yardımlaşmaktır"

Kurban Bayramı dolayısıyla tebrik mesajı yayımlayan Başkan Usta şu cümlelere yer verdi; "Asırlardır bizi birbirimize bağlayan manevi değerlerimizden olan Kurban Bayramı’nın rahmet ve bereketinde buluşmanın mutluluğu içerisindeyiz. Bizleri bir bayrama daha kavuşturan Rabbimize hamd-ü senalar olsun. Sevgi, saygı ve hoşgörü atmosferinin yoğun olarak yaşandığı Kurban Bayramı’nı bu yıl daha da coşkuyla ihya etmeli, bayram heyecanını evlerimizden eksik etmemeliyiz. Manevi değerlerimizi hayatın her alanında çocuklarımızın zihinlerine nakşetmeliyiz. Kurbanın özünde bulunan yardımlaşma ruhuyla bayrama hasret kalanların; mazlum ve muhtaçların bayram sevinci olmalı, kurbanın bereketini paylaşmalıyız. Bizler bayram süresi ve tatili boyunca herhangi bir olumsuzluğa sebebiyet vermemek için ilgili kurumlar ve tüm birimlerimizle sahada olacağız. Bayramın ülkemize, İslam alemine ve tüm insanlığa hayırlar getirmesini diliyorum. Dünyanın farklı coğrafyalarında zulüm ve ızdırap altındaki kardeşlerimizin kurtuluşuna vesile olmasını Yüce Rabbim’den niyaz ediyorum."

BİR CEVAP YAZ

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar (0 Yorum)
Yorum Sıralaması:

Benzer Haberler




next
Ekonomi Spor Magazin Bursa Kültür-Sanat Sağlık Gündem Bilim - Teknoloji Siyaset
Anasayfa Kategoriler #
ÜYE VE KÖŞE YAZARI GİRİŞİ
GİRİŞ BAŞARILI YÖNLENDİRİLİYOR
GİRİŞ BAŞARISIZ !