BUSKİ tarafından yürütülecek altyapı çalışmaları nedeniyle Osmangazi ilçesine bağlı Yunuseli Mahallesi ve çevresinde 23 Aralık Salı günü planlı su kesintisi uygulanacak.
22.12.2025 - 12:52
YAYINLANMA22.12.2025 - 12:52
GÜNCELLEME
BUSKİ Genel Müdürlüğü İçme Suyu Dairesi Başkanlığı, yapılacak çalışmalar kapsamında Osmangazi İlçesi Yunuseli Mahallesi ve civarında su kesintisi yaşanacağını duyurdu.
Açıklamaya göre, 23 Aralık 2025 Salı günü saat 09.00 ile 18.00 arasında bölgede zaman zaman su verilemeyecek. BUSKİ yetkilileri, vatandaşların mağduriyet yaşamamaları adına gerekli tedbirleri önceden almalarını istedi.
Çalışmaların planlanan sürede tamamlanmasının ardından suyun yeniden verileceği bildirildi.
BİR CEVAP YAZ
E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir